- zekeriya
- İthalat
- Cuma, 01 Nisan 2016
- E-posta abonesi olun
Merhaba. Öncelikle durumumu izah edeyim, Moldovadan kendi şirketim üzerinden ceviz sipariş ettik, karşıdaki şirkete proforma fatura üzerinden bankadan para gönderdik. Ürünler antrepoya geldi, antrepoda ürünlerin %40 a yakını küflü olduğunu gördük. Firmayı aradık ve antrepodan malı geri gönderdik. Ordan ürünü geri teslim aldılar, hala da ürün göndermediler, parayıda göndermediler. Benim resmi yollardan ne gibi haklarım var? Neler yapabilirim, Nereden yapabilirim, Konu hakkında hiçbir fikrim yoktur, olabilecekleri sıralayacak bir dost arıyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
- Sayfa :
- 1
Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!