1. Hüseyin Furkan Birgili
  2. Girişimcilik
  3. Çarşamba, 04 Nisan 2018
  4.  E-posta abonesi olun
Öncelikle herkese hayırlı geceler dilerim ve bölümümle ilgili bu siteyi kuranlar ve bizim için içerikler üreten insanlara teşekkür ederim.

Benim sorum e-ticaret üzerine bir takım girişim fikirlerim var ve ağırlık vermek istediğim fikir c2c üzerine.
Fakat benim siz ilgili kişilerden isteğim;

e ticarette pazarın durumu nasıldır?, boşluk var mı ?
b2b b2c c2c alanlarda ihtiyaç ne durumda ?
Bu konularda yasal süreç nedir ve sadece vergi levhası başlangıç için yeterli mi yoksa bir şahıs şirketi mi gerekir ?
Başka bir ülkeye satışta süreç nasıl işler ?
Stoklu ve stoksuz satışların avantajları ve dezavantajları nedir ?

Cevaplarınızı bekliyorum teşekkür ederim.
Bu iletiyi değerlendirin:
Onaylanan Yanıt Pending Moderation
0
Oylar
Geri Al
E-ticaret deyince akla çoğunlukla B2C işler gelir. C2C yapılar/pazar yerleri nitelikleri gereği daha az sayıdadır. E-ticaret sürekli büyüyen ve büyüyecek bir alan. Bunda şüphe yok. Ancak kolay bir iş de değil. Her şeyden önce maliyetli. Son yıllarda özel ticaret sitelerinin gerileyip (bazılarının ise kapatılıp) pazar yerlerinin öne çıktığına şahit olduk. İnsanlar pazar yerlerinde mağaza açmayı tercih ediyorlar. Bu trend bir müddet daha süreceğe benzer.
İllaki işe girişmeden önce işinizi, hedef kitlenizi, hedef pazarınızı açık bir şekilde tanımlayıp pazarınızı araştırmanız lazım. Fikrinizi paylaşmadığınızdan bu konuda işe yarar bir yorum almanız zor.
Yorum
Henüz bir yorum yapılmamış.
  1. bir aydan daha önce
  2. Girişimcilik
  3. No 1
  • Sayfa :
  • 1


Henüz bu iletiye bir yanıt yazılmamış.
Bu iletiye ilk yanıt yazan siz olun!